Maksut

Seuran jäsenyys

Seuran harrastustoimintaan osallistuminen edellyttää seuran jäsenyyttä. Jäsenmaksun suuruus on 25€. Jäsenkausi on kalenterivuoden mukaan voimassa.

Alla olevan linkin kautta pääset Suomisport.fi palveluun hyväksymään seuran jäsenkutsun.

Kirjaudu sisään (tai tee tili jos sellaista ei vielä ole) ja hyväksy seuran jäsenkutsu ilmoittautuaksesi seuran jäseneksi.

Tämän ryhmän (kesä -24)  jäsenille ei tule automaattisesti uutta jäsenmaksua vuoden 2025 alussa.

Tämän ryhmän jäsenille tulee uusi jäsenmaksu automaattisesti aina kalenterivuoden alussa.

Harjoitusmaksut kesäkausi 2024

Ryhmät

Liiku leikkien -ryhmät (4-6v) 45min115
Perheryhmät (2-3v) 45min120
Urheilukoulut 1x/vk 1h130
Urheilukoulut 1x/vk 1,5h140
Urheilukoulut ja Nuorisovalmennusryhmät 2x/vk180
Urheilukoulut ja Nuorisovalmennusryhmä 3x/vk200
Nuorisovalmennusryhmä 4x/vk220
Sisujengi100
Aikuisten urheilukoulut100

Hinnat muodostuvat ryhmän harjoitusmäärien mukaan ja ovat ryhmäkohtaiset. Lapsen urheilukoulun hinta ei muutu, vaikka hän ei pääsisi osallistumaan kaikkiin harjoituksiin. Harjoitusmaksut jakautuvat kesä- syys- ja kevätkauteen.

Harjoitusmaksu sisältää:

• Ohjaus & harjoitustilamaksut
  • Yleisurheilulisenssi & OP:n Sporttiturva vakuutus
    • alle 14-vuotialle
    • ei lapsi-vanhempi-ryhmille
  • kaikkien LUM:n järjestämien kisojen osallistumismaksut
  • seuracup-kisojen osallistumismaksut
  • Lisäksi kesän ryhmissä urheilukoulupaita (perheryhmässä sekä aikuiselle että lapselle)

Huomioithan, että kaikille harrastajille kuuluu jäsenmaksu 25€ ryhmämaksun lisäksi. Jäsenmaksu maksetaan kalenterivuosittain.

Lisenssit

Lisenssi kuuluu harjoitusmaksuun seuraavilla harrastajilla:

• Alle kouluikäisten ryhmät (ei lapsivanhempi-ryhmäläiset)
  • Urheilukouluryhmät (alle 14-vuotiaat)
  • Sisujengi (alle 14-vuotiaat)
  • Nuorisovalmennusryhmät (alle 14-vuotiaat)

Muut huolehtivat itse tarvittavasta lisenssistä ja vakuutusturvasta. Lisenssikausi on 1.10-30.9.

Yleisurheilulisenssi oikeuttaa virallisiin kilpailuihin osallistumisen 7-vuotiaasta eteenpäin sekä OP Sporttiturvan alle 14-vuotiaille.

Lappeenrannan Urheilu-Miehet on toiminnan järjestäjänä velvoitettu vakuuttamaan kaikki liikuntaleikkikoululaiset ja urheilukoululaiset, joiden hintaan vakuutus kuuluu. Näin ollen vakuutuksen osuutta ei pystytä alentamaan urheilukoulujen hinnasta. Seura hoitaa lisenssien oston Suomisportin kautta, josta ne luovutetaan kilpailukalenteri.fi-palveluun, kilpailunjärjestäjille (ml. tulospalvelun toteutus), Tilastopajaan sekä tarvittaessa lisenssivakuutuksen voimassaolon tarkistamiseksi vakuutusyhtiölle. Voit tutustua yleisurheilupassin vakuutusturvaan Suomen Urheiluliiton nettisivuilla

Lapset ja nuoret vakuutetaan Suomen Urheiluliiton yleisurheilulisenssiin kuuluvalla vakuutuksella. Vakuutus hankitaan, ilmoittautumisen jälkeen, ennen ryhmien alkua. Peruutusten yhteydessä laskutetaan 20 euron peruutusmaksu, joka koostuu toimistokuluista ja lisenssistä. Peruutus on mahdollista tehdä vielä ensimmäisen harjoituskerran jälkeen, jonka jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitetaan täysi maksu.

Kun jotain sattuu:

Pohjola Terveysmestari palvelee numerossa 0100 5225 (joka päivä klo 7-23) tai Pohjola Sairaala -sovelluksessa. Puhelun hinta on normaali matkapuhelin- tai paikallisverkkomaksu. Pohjola Terveysmestaripalvelun tarjoaa Pohjola Sairaala Oy.

• Saat Pohjola Terveysmestarilta asiantuntijan arvion oireistasi ja sinut ohjataan tarvittaessa suoraan sopivalle ammattilaiselle hoidettavaksi lähimpään Pohjola Sairaalaan tai Pohjola Vakuutuksen lääkärikumppanin vastaanotolle.
  • Terveysmestari varmistaa maksullisten lääkäripalvelujen yhteydessä mitä vakuutuksesi kattaa ja hoitaa korvausasian puolestasi. Maksat korvattavasta hoidosta paikan päällä vain mahdollisen omavastuun.
  • Jos lääkärikäyntiä ei tarvita, saat selkeät kotihoito-ohjeet, joiden avulla hoidat itsesi kuntoon.
  • Palveluaikojen ulkopuolella tai akuuteissa kiiretapauksissa voit mennä mihin tahansa lääkäriin tai sairaalaan saadaksesi ensiapua. Maksa lääkärikulut ensin itse ja tee sitten vahinkoilmoitus OP-mobiilissa tai OP:n verkkopalvelussa.